SUNGLASSES FOR SUNSET


SWEATER GINA TRICOT / JEANS SECONDHAND / HAT SEPPÄLÄ / SHOES VANS

Tulin jakamaan asua krhm viikon takaa... Vähän taas ollut muita juttuja ja kiireitä. Nimittäin jo kolmen viikon päästä oon koneessa kohti Nyciä ja sitä ennen mulla on vielä sata ja yksi asiaa hoidettavana. 

Asiasta toiseen oon ehdolla Indiedaysin Blog Awardseissa kategoriassa Lookbook. Kuulostaa hullulta munlaiselle pikkublogille, mut tänä vuonna kaikilla oli mahollisuus asettua ehdolle, joten tein sen vaan omaksi ilokseni. Tiiän että muut ehdokkaat on ihan älyttömän kovia vastuksia, enkä oleta _todellakaan_ voittavani. Eli siis tää on ihan vaan en edes tiiä mitä varten - huvin ja viihteen ? Anyway jos koet että oot inspiroitunu mun asukuvista tai oon edes jotenkin tuonut iloa sun blogienselaus-sessioihin - käy äänestämässä mua TÄSTÄ. Jos taas et niiin ei se mitään.

x roosa


http://www.lookbook.fi/indiedays-blog-awards




4 comments:

  1. Näissä kuvissa on ihan mielettömän ihana tunnelma! :) xx

    ReplyDelete
  2. Rakastan näitä kuvia!! *sydänsilmäemoji*

    P.S. Yksi pieni toive. Kovin mielelläni kommentoisin sun blogiin mobiililaitteesta! ;)

    ReplyDelete
  3. Kiitos paljooon!:--) munki mielestä näissä on kivaa feelistä, se on varmaan toi laskevan auringon valo mikä tekee sen:--)

    ReplyDelete
  4. Ääää kiiitos!<3

    Kamalaa enmä oo edes tienny tälläsestä ongelmasta:DD will be fixed as soon as possible;--)

    ReplyDelete

FEEL FREE TO ASK OR SAY ANYTHING

roosamaria.hannula@gmail.com

Canon eos 700D
samyang 8mm fish eye
canon 75-300mm
canon 50mm 1:1.8